Monday, August 5, 2013

වර්තමාන ලාංකීය තොරන් සිනමාව සහ මනිරත්නම් ගේ සිනමාව



මගේ සිතට  කිසියම් නිර්මාණයක් පිවිසෙන්නේ එය කෙතරම් classical  ද නැතොත් popular ද යන න්‍යායේ පිහිටා නොවේ ..එය කෙතරම් මට දැනෙන්නේද යන "දැනෙන ගතියේ "සිටය් ...

මා අසා ඇති ,මට දැනුනු Film theme music සිය ගණනක් අතර මනිරත්නම් ගේ Bombey චිත්‍රපටය සදහා A .R රහුමාන් කල නිර්මාණය හැම දා මතකයේ පවතී ..

මගේ සිත මේ බෙදාගන්නා සංගීත ඛණ්ඩය එම තේමා ගීයේ බටනලාව නම් වූ එක් සංගීත භාණ්ඩයක අපුර්වත්වය  අපට කතා කල හැකි සංගීත භාෂාවේ ගැඹුර පෙන්වය් ...සංගීතය දනවන්නට symphony ,orchestra අවශ්‍යම නැත ..එක් සංගීත භාණ්ඩයක්ද සැහේ ..




මට නැවත අනුරාධා ශ්‍රී රාම් මේ සටහනටද ගෙන එන්නට සිදුවන්නේ අහම්බයක් ලෙසය ...කටහඩ ද සංගීතය වෙය් ...අනුරාධා ගේ මේ හඩට සියළු සංගීත භාණ්ඩ දෙවනි වෙය්




මනිරත්නම් ඉන්දියානු ජනප්‍රිය සිනමාව විනෝදයෙන් වින්දනයට හා නිර්මාණාත්මක ප්‍රකාශණයට රැගෙන ගිය නිර්මාණකරුවෙකි ..ධර්මසේන පතිරාජ ගේ වචනයෙන් හඳුන්වන්නේ නම් වර්තමාන ලාංකීය තොරන් ජනප්‍රිය සිනමාව අධ්‍යනය කළ යුතු හරවත් ජනප්‍රිය සිනමාවක් වන්නේ මනිරත්නම් ගේ සිනමාවය්

















No comments:

Post a Comment